carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Nu är det verkligen nedräkning..

Kategori: Allmänt

Som jag längtar....
Till semestern....
Att slippa alla måste,
Släppa lite på alla rutiner,
Bara njuta av dagen och hoppas på att de blir mycket sol mina semesterveckor. Jag tror att de flesta längtar efter en riktigt bra sommar med mycket sol och värme. Sena, varma sommarkvällar med kubbspel och grillning, ljumma kvällsdopp i sjön. Ja, ni hör hur underbart det skulle kunna vara om bara vädret blir bra ;) 
4 arbetspass kvar.
Korta pass dessutom.
Men det jag hoppas MEST på just nu är att den här förkylningen verkligen släpper! Jag börjar känna mig lite nervös då jag ska springa stadsloppet snart. Jag är inte orolig för att jag inte ska orka för det gör jag. Men är jag såhär förkyld så måste jag ställa in och det skulle inte vara kul! Det här har liksom varit ett mål på vägen genom min resa. Jag skulle bli såå besviken! :( Skulle deppa ihop! G sa till mig att jag inte ska springa & gymma när jag är sjuk. Så det är ju bara att lyssna! Annars kommer jag aldrig bli av med skiten!
Jaja, håll tummarna för mig att det släpper! Så ni kan stå och hejja på barbamamma ;)
 
Idag skiner solen, det är ju ett plus. Jag måste åka med och handla lite nikotin, annars kommer jag inte överleva ;) Måste ha mina små påsar under läppen. Min last här i livet.
 
Annars blir det väl utebus och mys. 
Försöka få ihop mannens växthus?
Ja, vi får se vad vi hittar på.
 
Ha en mysig Lördag!
Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: