carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Övervunnit min egen rädsla...Men kan checka av ännu ett av mina mål..

Kategori: Allmänt

 
Igår kväll var det dags att springa ett lopp på hemmaplan. Även fast jag inte bor kvar så är det ju mycket folk man känner till och många kära vänner bor kvar. Det är ju en liten kommun och alla "känner" typ allt och alla. Jag och min arbetskamrat Annika åkte ned till Trosa vid  halv åtta tiden på kvällen. Perfekt väder för att springa i var det igår! Starten gick som sagt 21.04. Jag petade i hörlurarna i öronen, rundan flöt på ganska så bra! Starten var väldigt seg att komma iväg i. Mycket folk! Men det släppte som sagt efter ett tag. 
 
Jag ber om ursäkt till alla som hejjade/tjoade på mig som jag inte la märke till. Men som sagt jag hade valt att peta i musik i öronen just p.g.a allt folk man känner :O (en vana att springa med musik också) Ville inte tappa fokus! Det har varit en lite rädsla att springa där man känner en massa människor :D Men nu har jag övervunnit den. OM jag springer igen så kommer jag att springa med musik igen. 
 
Mitt mål var att springa under timmen och det gjorde jag. Kom in på 53 min. Jag är nöjd! Men jag vet att jag kunde hållt ett snabbare tempo. :S Men men, jag är faktiskt nöjd!
 
Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Men frukosten är intagen.
Trädgårdsbärsgröt och 2 kokta ägg.
Kaffe också såklart. ;)
 
Får se om jag åker en sväng till min barndomsvän som kom ned över helgen från stockholm. Har ju fortfarande henne 30 årspresent liggandes i skåpet här hemma. :)
 
Lite soldis idag..Hoppas det blir klarblå himmel! Jag vill sola och njuta av värmen..Har ju ändå semester! ;)
 
Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: