carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Att störa sig på folk..

Kategori: Vikt/Hälsa

Det måste vara den såkallade "svenska" avundsjukan som gör att man irriterar sig? Eller vad är det som är på tok? Man får inte göra som man vill på social media utan att folk ska reagera på det. Igår vimlade det ett twitter inlägg som Joel Kinnaman lagt upp på sin twitter på instagram. Träning ska vara blod, svett och tårar. Inte fruktsallad, kesella och instagram. Men what the f*ck! Jag skiter i om folk lägger upp träningsbilder eller "mat" bilder på ig. Jag gör det själv! Och jag gör det inte för er skull! UTAN min egen! Om folk orkar störa sig på det så var så god! Jag lägger absolut inte upp bilder för att få medhåll eller bli omtyckt av någon/några. Jag gillar att "följa" folk som lägger upp träningsbilder och matbilder. Det gör jag för att jag är själv intresserad av det. Men det gör inte att jag måste "trycka" ned någon! Tvärtom, jag peppar folk och talar om för dem att de är duktiga! Och bara för att jag gillar att träna och äta hälsosamt så betyder det inte att jag tycker att alla andra ska äta rätt och röra på sig! Jag tycker om människor för dem de är och inte hur de ser ut!
 
TACK FÖR MIG!

Kommentarer

  • Bellis säger:

    Men snorpan den är inte menad till er som faktiskt tränar och har er..

    2013-03-29 | 12:35:29

Kommentera inlägget här: