carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Igår 7/3

Kategori: Allmänt

Igår hade jag en riktigt pissig dag och inte blev det bättre heller på förmiddagen! Jag var så arg och frustrerad att jag skakade! Varför går jag inte in på här på bloggen. 
 
På morgonkvisten väckte jag min lilla prinsessa som fyllde 6 år med sång! Hon kramade mig hårt och sa -Hej mamma! Vart är mina paket då? Haha! Ungen min, hon fick en liten present när vi klätt på och klara för att åka till dagis. Hon var överlycklig, hon fick Loreens cd. När jag kom hem från jobbet så var barnen nere hos sin farmor och farfar. Farmor/svärmor ringde till mig på jobbet och frågade om hon kunde få hämta barnen för att hinna fira tösen innan hon själv skulle på dans. Så fick det bli! Så när jag kom hem var det en lycklig lite tös som hade fått presenter! Moster high dockor, pysselbok, örhängen m.m.
På kvällskvisten "slängde" jag in ungen i duschen och bytte örhängen. 
Hon var rädd för att det skulle göra ont att byta örhängen. Men när jag fått loss läkningsörhängena så sa hon att det gjorde ju inte ont :)
 
Igår kväll var det dags att tömma tårkanalerna igen. Sofias änglar får jag bara inte missa.
 Nehej, dags att sätta fart med städning och tvätt och bakning..
 
Solen skiner!!!
Ha en underbar Fredag!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: