carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Jag kan inte..

Kategori: Allmänt

Direkt påstå att jag är pigg efter denna 3 dgrs ledighet!
Kan känner mig mer död än levande..
2 kalasdagar i rad..
Men jag vet att tösen är SUPER nöjd efter denna helg! Det är ju några år sedan vi kunde ha kalas för henne, vi har ju prickat in 3 år i rad med att vara sjuka på hennes födelsedag! Det är ju den tiden på året känns det som. Har det inte varit halsfluss/öroninflammation så har det varit feber/influensa eller magsjuka..Men i år har vi lyckats pricka in att vara sjuka innan! ;P Så lilla fröken var så nöjd att kunna ha sina kompisar här på kalas och dessutom släkten igår. Men mamman som får styra upp d.v.s städa, baka, förbereda m.m. är slut! Och ikväll är det dags att gå och göra lite nytta på jobbet! Innan är det dagislämning och gymmet som gäller! 
 
Solen skiner och termometern står på -15! Hua! När ska värmen komma eller den riktiga värmen får vi vänta på i några månader..Men vårvärmen..Jag längtar efter att kunna gå upp i ottan och ta en löprunda när fåglarna kvittrar och inga bilar är ute, bara tyst och fridfullt..
 
Nehej jag har inte riktigt tid att sitta här.. :O
Dags och sätta fart!
 
Ha en toppen måndag! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: