carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Jahopp!

Kategori: Allmänt

Då var det Måndag igen!
Helgerna går verkligen rasande fort! Och helgen som kommer, kommer garanterat gå fort och man kommer vara helt väck tror jag! Kalasande både lördag och söndag! Skulle behöva klämma in en storhandling också! Har bytt och pusslat denna vecka p.g.a att Neo har vattkoppor och för att jag ska slippa ta VAB. Så det blir 3 kvällar i streck. Men de är ju bra att man har bra arbetskamrater som kan byta med en när det kniper! Funderar på om jag och Neo skulle ta och storhandla idag efter dagislämningen. Eller om vi tar det på torsdag? Fredag är vi lediga också men det innebär att jag får handla med 2 barn istället. Skulle behöva stå och baka på fredag! Jaja, vi får se hur jag löser det hela. ;)
Pussla pussla pussla..Jag vill ha allt under kontroll och planera..Sån är jag..
 
Ha en så bra Måndag som möjligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: