carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Kalashelg!

Kategori: Familjeliv

Igår vaknade jag strax innan klockan sex. Klädde på mig, drack min celcius och drog till gymmet. Var där strax innan halv sju. Sprang i 40 min och körde armar/axlar/bröst/mage i ca 30 min. När jag gick därifrån skakade mina armar för jag var totalt slut. Efter 6 v sjukdom var det dags att sätta fart igen, trodde att jag skulle ha värre träningsvärk idag. Men det är inte så farligt! Det är bröstmusklerna som "värker" lite. ;) När jag klev innanför dörren hemma så gjorde jag min ½ portion havregrynsgröt och tog mig en kopp kaffe. Sen var det dags att börja steka pannkakor och göra i ordning för att Novas dagiskompisar skulle komma! :) 10 st blivande 6 åringar skulle komma hit och kalasa för Nova. Och det gick hur bra som helst! Nova var nöjd och glad efter och mamman och pappan helt slut! ;) Jag somnade på soffan i ca 20 minuter innan det var dags att ta sig till Trosa med Nova för att dansa med Funky Kids. Efter dansen sa lilla fröken att det hade varit den bästa dagen! :D
 
Idag kommer mormor/morfar, farmor/farfar, gammelmormor Gunnel m.fl hit för att fira tösen. Men jag vet inte så många fler som kommer. Men jag har ju mycket bakverk att bjuda på :D
 
Dags att plocka undan. 10 st 6 åringar stökar inte lika mycket som 1 blivande 4 åring! :P
 
Ha en bra söndag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: