carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Påskafton

Kategori: Allmänt

Morgonen startade med 5 km löpning..Var ute efter kl 6.00 imorse. Ingen ute och man kan se ut hur man vill, haha! Syns väl på kortet?! ;P Men fasen vad skönt det var! Har ätit havregrynsgröt och nu dricker jag en kopp kaffe. Har såklart duschat av mig innan jag satte mig för att äta! Jag undrar hur käre Jonte mår i sina ben idag? *hehe* Har skickat sms för att kolla av läget, men han kanske inte kan kliva ur sängen? Eller också tar han igen sömnen från igår :D
 
Gulliga Camilla ska klippa Nova idag kl 11 och det är verkligen behövligt! 
Efter frissabesöket är det påsklunch hos svärmor och svärfar.
 
Igår hade vi tant Viola och hennes lilla Nebo på besök och det var hur mysigt som helst! Tyvärr så glömdes det bort att ta foton. 
Vi bjöd på frallor och en massa tillbehör till. Jag tror att både Viola och Nebo var nöjda :) Nebo fick lite leverpastej och annat gott han med. 
 
Imorgon måste jag åka och storhandla mat. Det är verkligen eko här hemma. Satt och skrev matsedel igår och inköpslista. Hinner inte åka och handla idag, men som tur är så får vi lunch hos svärföräldrarna ;)
 
Nehej, dags och reda ut tösens hår..Innan Camilla ska gå loss i det! :D
 
GLAD PÅSK!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: