carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Solen..

Kategori: Allmänt

Solen skiner..Men det är riktigt kallt ute! *burr*
Både lördag & söndag morgon har det blivit pw halvmilen runt..Skönt men kallt! Men det är ju bara att klä sig rätt eller gå snabbare ;) så man håller värmen. Jag klär mig hellre lite tunnare och gå snabbar för att få upp flåset och hålla värmen. Fast jag har svårt att få upp flåset genom att powerwalka, jag är ju van att löpa och då ger inte pw mig så mycket. Men jag tänkte att jag inte ska springa när jag känt av halsen och varit halvsnorig. Konstigt det där? Jag hade ont i halsen i fredags när jag kom hem från jobbet, men i lördags när jag vaknade hade jag inte ont i halsen men var lite småsnorig, igår morse när jag vaknade hade var jag bara lite snorig under dagen var jag inte speciellt snorig. Jag är täppt i ena näsborren idag. Men idag ska jag till gymmet efter dagislämningen. 
 
Igår var vi ute hela familjen i ett par timmar. Vi försökte få fart på vår rishög som vi samlat på oss under förra hösten. Men det gick inget vidare halva högen brann och det blev ingen korvgrillning som vi hade tänkt så det blev lunch inne. Efter lunchen blev det film mys. 
 
Fick min inkomstdeklaration..Yey! Det var ju upplyftande?! Räknade ut milen till och från jobbet och det går väl jämnt ut. Så jag slipper ju iaf betala tillbaka.
 
Som sagt det blir gymmet och sedan blir det jobb. Kortkväll så det är skönt!
 
Ha en mys Måndag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: