carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Söndagen den 3 Mars 2013

Kategori: Allmänt

De var några dagar sedan jag uppdaterade bloggen. Men har inte haft så mycket att skriva om, och så har jag jobbat också och då är det ju inte mycket som händer i ens liv :D
 
Men igår var det dags för Magnus Uggla och jäklar vilken bra show! God mat och trevligt sällskap gjorde lördagen TOPPEN!
Jag klev upp skapligt! Och hoppade in i duschen!
Basen lagd ;P
Done! Men fixade inte att ha det röda läppstiftet! Kände mig precis som Maria Montazami sa när hon bar rött läppstift..
(som ett luder) :O
Redo för att åka mot V-ljung för att hämta upp finaste Nina!
Och både Nina och jag är HELT lost när vi kommer upp till storstaden! Två lantlollor i storstaden som ska försöka hitta från punkt a till b..Haha! MEN! Jag är riktigt imponerad! Vi hittade VÄLDIGT lätt och smidigt! Klev av pendeln, gick fel..Gick tillbaka, gick till tuben åkte en station klev ut och VIPS så var ju börsen där! :D Wohoo! En eloge till oss! Haha! Hade sett oss framför mig, två virrpannor som irrar omkring och tillslut får ta en bulle för att ta oss till börsen..Men icke! Vi virrpannor kan vara relativt fokuserade IBLAND också..
Virrpannorna på pendel till t-centralen!
Utanför börsen!
*blink blink*
Efterrätten har kommit in och showen ska börja!
Inga kort togs under showen då man var tvungen att stänga av sina mobiler! Och jag lyssnade faktiskt på det! Annars kan jag vara lite busig ibland..Men jag börjar nog bli lite gammal för att vara busig? Haha!
 
Men det var en toppen dag! Tack till Nina med sällskap!
 
När jag kom hem åkte snyggkläderna av fortare än kvickt och de sedvanliga myskläderna åkte på..
Onepiece och fårskinnstofflor is the shit! Haha!
 
Idag skiner solen! Funderar på att ta med mig barnen ut på tomten, synd bara att det är isgata här ute så med risk för att ramla kanske vi tar till baktagen istället och börjar förbereda för kalas nästa helg! :)
 
På återseende!
Ha en riktig myssöndag nu!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: