carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Under reklampauserna..

Kategori: Allmänt

Igår kväll var det final av Gladiatorerna..Nova tyckte inte om att det var sista programmet av hennes favvo fredagsprogram..Men under reklampauserna så busade vi till det..
Jaa, man måste kunna bjuda på sig själv! Jag är en person som inte är rädd för att bjuda på mig själv..En bra egenskap tror jag? Imorse vaknade jag som vanligt 5.11 men jag lyckades somna om och sov en timme till. Hade tänkt att jag skulle åka och träna, men jag vågar inte riktigt eftersom jag är lite småsnorig och har halsont! Och jag vill definitivt inte bli sämre, jag känner att jag redan har haft "skiten" och vill bli av med den så fort som möjligt! Men det kryper inombords på mig och jag känner att jag måste röra på mig! Så jag tror att jag ska ta mig ut i kylan på en pw. Det skadar ju inte! Men tror jag väntar på att graderna ska sjunka lite. Det är -12 här hemma! Men solen skiner och det är nice!
 
Idag är det dags för funky kidz! Det blir väl jag som åker med tror jag.
 
Nehej, jag är rastlös..Ska jag gå ut nu eller vänta?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: