carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Uppdatering

Kategori: Allmänt

Jag har inte uppdaterat på länge då jag inte haft direkt mycket att skriva om..
Var ledig onsdag och torsdag, och sedan har det varit jobbhelg! Var "ledig" igår, hade planeringsmöte på jobbet. Och idag är vi lediga. Städ+tvätt+handling står på dagens agenda! Diskmaskinen har valt att lägga av så jag har endel disk att diska upp må jag säga, en diskmaskin fyller mycket disk. Det har lagt sig ett vitt täcke ute och det flesta hade önskat sig en tidig vår. Men så blev det inte! Nu har det snöat ett par dagar och det känns som att vi får vänta på våren! Vännerna har klämt ut sitt tredje barn som blev en till liten prins. Hääärligt, och stort grattis till dem! Och han kom på dagen! Han höll tiden ;) Igår var jag på house of lola och jag skulle inget handla meen de har ju endel snygga kläder så jag var ju bara tvungen att köpa 1 tröja. Jag vill även köpa en tisha och 1 kavaj och en cardigan. Sedan skulle jag vilja ha chinosen som var baggy men det var i fel färg, får se om de kommer in i en annan färg så kanske man kan slå till. 
 
Nehej dags och ställa sig och diska lite!
 
Kram på er i snöyran!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: