carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Vrida fram klockan..

Kategori: Allmänt

Då är det sommartid som gäller nu då..Men vart är våren? Imorse när jag vaknade strax innan halv sju så klääde jag på mig och åkte till gymmet..Men fy fasen vad kallt det var! -8 och så fick jag stå och skrapa rutorna för att jag skulle se ut..Jag landade på gymmet vid 7 tiden. Löpträning på bandet i 67 min..7 min på hastighet 7 i motlut 1,5..Sen 60 minuter på hastighet 9-12..blev 1,2 mil..Efter det blev det ben och mage..Sköönt! 
Det var dött på gymmet när jag anlände.
När jag kom hem från gymmet blev det frukost och dusch sen på 15 års firande. Mitt gudbarn blev redan 15 år! Hon blev lite generad över presenten :) Gav henne pengar och kondomer :D 
Neo blev helt slut, han somnade över en pall hemma hos min moster. :) Fick bära honom bort till bilen, dessutom hade vi ställt oss en bit bort. *pjuh* Så lite armträning har det blivit idag med :D
 
Igår var ju Nova hos frisören och hon var såå nöjd efteråt. Hon kände sig som en prinsessa.
 
 
Vi hade en trevlig lunch hemma hos svärföräldrarna igår.
God mat och massa trevliga samtal.
 
Barnen gick ned en timme innan vi skulle vara där. Så jag och karln passade på att gå på en pw runt halvmilen. Så det blev 2 rundor igår :D Först springa halvmilen och sen pw.
 
Idag såg jag att jag lyckats få min orkidé att blomma om som jag fick av kära Nina!
Känns lite skoj :)
 
Imorgon vankas det jobb igen. Men jag slutar ett så det är en kort pass men ändå extra pengar vilket inte är fel! :D
 
Nehej, dags och glo på mästarnas mästare..
Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: