carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

14 maj

Kategori: Allmänt

Igår var det dags för konsultation på ks. Var galet nervös! Och dessutom fastnade vi i köerna på vägen upp! Och jag kan inte låta bli att bli förundrad över människor som sitter i köerna. Peta i näsan är en ganska vanlig syn när man sitter i köerna. Men att peta i näsan, dricka kaffe, prata i telefon, röka och köa samtidigt. Helt galet! Är man med i vad som händer runt i kring då?
 
Vi satt ca 45 min i köerna. Satt och tänkte på alla som sitter i dessa köer VARJE dag! Fy fasen! Hur orkar dem? Jag skulle nog på hjärtinfarkt efter en veckas köande! Usch! Men väl framme på ks så kom nerverna ännu mer! Men de släppte ganska snabbt när jag kom in till dr. Maria. Hon var proffsig! Och jag är sååå jäkla glad! Jag blev godkänd till att göra bukplastik. Så nu återstår det att få en tid. :) Kommer att bli till hösten då jag hade önskemål om det. Då jag vill springa mina lopp. :)
 
Jag har valt att inte lägga upp några före bilder just nu. Då jag inte mår så bra i att visa min mage. Kan hända att det kommer i framtiden. Men de får vi se.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: