carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

16 maj 2013

Kategori: Vikt/Hälsa

Igår var det faktiskt det första träningspasset denna veckan. Eftersom jag gjorde illa knät i söndags efter lite fotbollsspelande med familjen så blev jag tvingad att vila. Tur man har en handyman här hemma som har kunnat hjälpa mig med mitt knä så att det blev bra mycket snabbt. Visst känns det lite stelt emellanåt men det är ingen fara. Passet igår gick bra. Intervaller på löpbandet med maxlut på 8 och maxhastighet 12. Jag svettades på riktigt bra. Efter 30 minuters intervaller så var det dags för armar och mage. Ville inte köra benpass p.g.a knät och att det redan fått belastning på bandet. Men det gick riktigt bra och idag har jag spagettiarmar. ;)
 
Efter mitt pass var det dags att hämta barn på dagis och sedan hem och förbereda middag. Eftersom vi skulle på teater på dagis. Kvällens middag bestod av lasagne och sallad. När middagen var klar. Gick jag och Neo ut och lekte på tomten. Nova var kvar på dagis eftersom hon skulle spela teater. Hon ville ABSOLUT inte med hem när jag hämtade Neo!
Jag blev riktigt imponerad av Nova vid kvällens föreställning! Hon ställde sig på scenen och presenterade kvällens teater.
Hon hade även spelat ekorre på förmiddagens föreställning! Men eftersom jag promt inte fick komma och titta på då så missade vi det. Men som tur är var det några föräldrar där som filmade! :) Så jag ska få det mailat till mig och det ska bli kul att se.
 
Idag ska jag skjutsa barnen till dagis vid tio tiden sedan blir det en pw milen runt. :) Ska bli skönt!
 
Ikväll är det dags för jobb. Och vi ska ha grillkväll på jobbet. Sen är det jobb hela helgen!
 
Ha en toppen helg!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: