carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

3 maj 2013

Kategori: Allmänt

Igår efter jobbet hade vi AW på stadshotellet med personalen från Kobben. Mycket trevlig kväll! Vi hade inte bokat bord, men när vi kom dit så hörde vi efter om det inte fanns några ledig bord och det gjorde det! :) Skönt det eftersom man inte hade ätit någon middag. Så det blev en liten räksmörgås för 125:- helt sinnessjukt dyrt! Men det var gott och jag frågade innan hur stor den lilla smörgås var då jag vet att jag inte får i mig så mycket! Jag åt halva min lilla räksmörgås. Men jag var glad och nöjd! Jag var chaufför igår, jag kan ha kul utan alkohol och har absolut inga problem med att bjuda på mig själv trots att jag inte fått i mig rusdrycker! :D Rätt plats och rätt människor omkring sig gör stor skillnad! :) Även fast det imorse kändes som jag fått någonannans bakfylla ;) Tung i huvudet, huvudvärk och yrsel. Men det känns lite bättre nu! Ska försöka komma iväg till gymmet för att köra ett benpass idag. 
 
Ha en underbar helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: