carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Dags igen...

Kategori: Allmänt

Hua! Idag var det dags igen för den nyttiga shotten..
 
Jag ryser verkligen i heeela kroppen när jag tar den..Men som sagt om den gör nytta så är jag glad! :D
 
Inatt kom Neo ner och la sig emellan oss, är faktiskt lite stel i kroppen då han tog upp hela sängen genom att ligga rakt över sängen åt fel ledd. Men men, vad gör man inte för sina barn ;) 
 
Jag har hunnit få i mig min sedvanliga frukost som består av ½ portion havregrynsgröt, 3 tsk lingonsyltoch lite mjölk. Inget kaffe idag, ska till gymmet och köra intervallpass på löpbandet. Så det får bli kaffe efter. Ikväll är det dags att ta sig till jobbet igen. APT först sen jobba. Imorgon blir jag solokvist med barnen. Gubben ska på kryssning med jobbet. Tors-fre. 
 
Igår SLAPP jag diska för hand! Vilken underbar känsla att få ställa in disken i diskmaskinen och trycka på startknappen! Yey! :) Nu slipper man bli snustorr om händer efter allt blaskande i diskvattnet! Yehaa! ;)
 
Igår blev det kycklinggryta till middag..Mmm!
Så jäkla gott! Och dessutom har jag en liten matlåda till idag ;)
 
Nähe, dags och ta på sig träningskläderna, peta i linserna, borsta tänder, packa väskor, väcka Nova, serva med frukost till barnen, klä dem, borsta deras tänder m.m.
 
Ha en bra dag!
 
Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: