carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

En seg vecka..ÄNTLIGEN Fredag!

Kategori: Allmänt

Mest jobb och träning denna veckan..Även ett underbart besök hos frissan. Men även ett PT pass som sög ut allt i min stackars kropp ;) Men satan vad skönt det var..Var verkligen som en kokt spagetti när jag klev ut från gymmet. :D Och jag trodde jag skulle ha sinnessjuk träningsvärk efter bänkpress, dips, chins m.m. men konstigt nog var det inte alls farligt utan var mer trött i musklerna. 
 
Att ÄNTLIGEN få komma till Camilla och få fixa sitt hår var mycket efterlängtat! Och jag är GALET nöjd! Hon blekte mitt hår och klippte mig och jag var glad som fasen när jag gick därifrån som vanligt! Hon är bara för bra! Hon vet hur jag vill ha det och uppfyller mina önskemål!
Påväg till frissan..
Anlänt till jobbet efter frissabesöket..
 
Imorgon kommer Familjen Bäck/Larsson hit och käkar lite gott och vi tar väl några parti UNO kan jag tänka mig :D
 
Idag blir det upp och storhandla...Yey!
 
Ha det!
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: