carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Gårdagen...

Kategori: Allmänt

Igår hade jag gympass på schemat. Ben+magpass, och kondition förstås. Först blev det intervaller på löpbandet. Max lutning på 9,5. Svettades som en gris efter löpningen. Sedan blev det ben och mage. Benen var alldeles skakiga när jag gick från gymmet! :D När jag gjorde min sedvanliga planka så darrade benen som asplöv. Haha! Men det är skönt! Då vet man att man jobbat bra ;)
När jag kom hem blev det smootie. Men det ser ut som finsk klappgröt. :)
När jag fått i mig smootien så gick jag och Nova ut och träna på och cykla utan stödhjul. Hon är jättefeg, men jag släpper "ledstången" emellanåt och märker att hon kan cykla utan men vågar inte riktigt lita på att hon kan cykla utan.
 
Igår morse så tappade tösabiten sin tredje tand. :) Det fjärde sitter lika löst den. Men hon vill inte att jag ska hjälpa henne att få ut den. ;P
 
När jag kom hem från gymmet igår så var lillkillen inte direkt pigg, jag märkte det på morgonen att det inte riktigt var samma fart på honom som vanligt.
Vi låg och kikade på stcc medan Nova tog med sin pappa på långpromenad. :D Neo var arg för att han inte fick gå på promenad. Men till slut gav han med sig och sa att han inte orkade gå någonstans.
 
På kvällen hade vi mysmiddag, Raclett. Ungarna tycker det är superkul att steka sin egen mat! Ett bra tips till alla småbarnsföräldrar! :)
Vitlöksmarinerade Rotsaker i ugn..
Gjorde även "gucca" till..Mmm..
 
Hoppas ni hade en trevlig kväll <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: