carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Imorgon..

Kategori: Allmänt

Då vet jag någon som troligtvis kommer ha träningsvärk....
MEEEEE....
Först 1 mil löpning
Styrketräning
Promenad till lekparken med medtagen picknick
Fotbollsmatch,tjejerna mot killarna ;) Tjejerna vann såklart ;)
 
Krattning av nedre delen av tomten
Sen springa med Nova som håller på och lär sig och cykla på sin stora cykel..(Hoppas att hennes rädsla för att ramla släpper) Hon kan cykla för jag släpper "stången" och hon cyklar en bra bit utan att vingla till..Men hon är så försiktig och är rädd för att göra sig illa.
 
Ikväll blir det taco rester från igår..
Jag ska nog unna mig ett glas vin..(tror jag) brukar bli så att jag inte tar det..Men fundera på att ta ett glas kan man ju alltid göra ;)
Nova vill att vi ska se smartare än en femteklassare, så det får det nog bli.
 
Nu badar Neo och pappan. Och jag ska försöka få in Nova i duschen också.
 
Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: