carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Jag blir pissed!!

Kategori: Allmänt

Jag är trött på folk som ska "lägga sig i" i mitt liv! DET ÄR MITT LIV, JAG GÖR VAD JAG VILL NÄR JAG VILL! Uppfattat?!? Vill jag åka iväg 7 dgr i veckan, Träna 2 ggr per dag, Jobba varje dag 24/7 så gör jag det! Mitt liv mina beslut! Jag är trött på och höra...
- Är du sur på mig?
- Men du är ju ALDRIG hemma!
- Men måste du träna så ofta?
- Vad lite du äter!? Orkar du verkligen inte mer?
- Hur mår du egentligen, du är så grinig jämt.
- Du jobbar ju hela tiden!
 
What the f*ck!
Låt mig bara vara och göra vad jag vill och helst slippa kommentarer om det...
 
MY LIFE,
MY CHOICES,
MY MISTAKES,
MY LESSONS,
NOT YOUR BUSINESS!!!!!
 

TACK, det var det jag ville framföra idag...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: