carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Måndag..

Kategori: Allmänt

Ja, då var det måndag igen. Och det är dags att jobba igen. Har kvällen ikväll. Så jag ska på utvecklingssamtal/avslutningssamtal med Novas fröken. Efter det ska jag till gymmet, arm/axlar/bröst och mage, även kondition såklart ;) Igår var det städdag, tvättdag. Och även barnens mormor/morfar var här och hälsade på en stund. Barnen var glada att de kom. Sedan var det verkligen en vilodag. Gjorde ingenting efter städ och tvätt. Det var verkligen skönt att bara lata sig.
 
Till middag blev det raclett rester från kvällen innan.
 
Neo har gått och dragit på sig hosta! Han blir galen säger han att basiluskan gjort så att han fått hosta. Igår var han ju kul, -Mamma, jag är en vuxen man. Jag går och klär på mig och sen vill jag ha en kopp kaffe, tack!
 
Han kom ned och hade dragit på sig sin AIK match tröja och sedan skulle han ha sitt kaffe i en liten glöggmugg. :D
 
Nehej jag har inte så mycket att skriva om..
 
Ha en så bra Måndag som möjligt ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: