carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Namnsdag...

Kategori: Allmänt

Javisst hörrni, jag hade namnsdag igår! ;) Den firade jag med att gå till tandläkaren och bli x-antal hundralappar fattigare. Hade tappat min enda lagning så de var dem tvugna att fixa. Annars hade jag inga hål och det tackar vi för ;) Efter tandläkaren mötte jag upp barnens farmor och barnen i lekparken. Vi var kvar en stund, solen värmde på bra igår. Sedan traskade vi vidare mot affären och handlade glass till dem. Och vidare till vagnhärads enda klädaffär. :D Hulo "det är inte hö i alla lador" jag skulle handla ett par sandaler till Neo. Blev ett par pax dojjor. När vi kliver ut från Hulo möter jag ett bekant ansikte hon kom med sin kille och deras relativt nybakade bebis :) Och när hennes kille kliver in så säger Neo - WOW, vilken cool kille! Nicklas brister ut i skratt och Maria med :) Ungar är bra spontana och säger vad de tycker. De är skönt tycker jag! ;)
 
När vi kom hem var det att sätta fart med middagen. Och sedan hade jag och Nova disco medan killarna klippte gräset. Jag slet fram alla mina gamla singlar och Nova skrattade så tårarna rann åt vissa låtar. :D
 
Hon tyckte mest att dåtidens musik var skrattretande. :) Hon tycker Sean Banan är bättre. :D
 
Idag har barnen haft inskolning på varsitt håll. Nova i förskolan och Neo på storbarnsavdelningen. Imorgon och på torsdag fortsätter inskolningen för båda två. 
 
Igår fick vi våra Aloe Vera produkter. Och imorse tog jag första hutten med Aloe Vera dryck och fy f*n det var ingenting att hurra för..Men man blir väl van?!
Och någon nytta gör den väl? Förhoppningsvis :D
 
 
Efter lämningen imorse stack jag till gymmet och körde loss. Skönt som tusan. Jonte hängde på vi körde armar/axlar idag, men jag körde lite mage med. Funderar på att åka till gymmet efter lämningen imorgon med, blir nog kondition bara då. Tror jag? Om jag inte springer milen ute istället, betydligt skönare än att hanka sig fram 1 mil på löpbandet. Men får väl se vad det är för väder! Ska ju vara regn resten av veckan sägs det? Idag är de bra svettigt ute, behöver åska lite faktiskt. 
 
Plockat upp rena kläder, hade 4 kassar med ren tvätt. Jag passade även på att rensa garderoben på kläder som är för stora och kläder som jag aldrig använder. Man är expert på att lägga in det igen "den här kan jag ha hemma" "den här kan jag ha när jag påtar i trädgården" "den här kan jag ha när jag målar" känner ni igen det? Har man på sig det man stoppat undan när man gör dessa saker? Nää! Inte jag iallafall. :)
 
Nehej nu blire bara en massa trist läsning!
 
Förresten igår kom vår nya diskmaskin! Blev lite full i skratt, hade skrivit på lite slarvigt och så ska jag även skriva under i en manick som han hade med sig, där ser jag att han skrivit att jag var född 88..Tackarrr! ;) Då måste man ju se lite ung ut eller?? ;P
 
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: