carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

PT, PT, PT...

Kategori: Allmänt

Imorse vaknade jag klockan åtta..WOW! Länge sen jag sov så länge, en riktig sovmorgon för mig vill jag lova..
 
Igår träffade jag ju som sagt PT efter jobbet. Och jag var förberedd på att jag inte skulle kunna kliva upp ur sängen idag. Men det var faktiskt ingen fara. Jag var svettig när jag gick hem, men jag var inte slut. Jag sa till han innan jag gick att nästa gång får du köra hårdare ;) Han hade inget att klaga på så det var ju bra. Jag fick köra ben/armar/axlar//bröst/mage. Han lyfte upp mig så jag hängde knäveck så fick jag göra situps mot honom. :D 
 
Idag är det fredag och vi är lediga hela familjen. Och det känns skönt! Vi ska åka förbi Hem Ljuva Hem i Järna då de har 50% rea på Blend Jeans och övriga kläder i Blend.
 
Ikväll blir det Let´s Dance och Tacos har barnen bestämt..
 
Helgen i övrigt blir nog lugn och skön!
 
Ha det gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: