carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Sådärja...

Kategori: Allmänt

Ja, då var denna jobbhelg över för denna gång..Fast jag har bara en helg kvar innan semester, dock en långhelg MEN sedan är jag ledig 11 helger i rad! LYX! Helgen har gått bra! Men idag känner jag mig trött, min käre son väckte mig och sin pappa kl 5.00 imorse! Majgaad! Jaja, kaffe och celcius idag :D Har precis ätit min halvportion med gröt! Som jag längtat efter den! :) Igår bakade jag en vit kladdkaka på jobbet till fikat
 
De boende var väldigt nöjda!! :) Jag tror t.o.m Nina och Jossan njöt när de åt den. Efter jobbet åkte jag till gymmet och svettades..Och ta mig på orden när jag säger svettades..Hua! Jag körde slut på mig själv! Intervallpass på löpbandet! Och ben/rumpa/magpass..*pjuh*
Var hemma vid tio, hoppade in i duschen och gjorde mig i ordning för att sova. Men jag glodde på sista perioden av hockeyn. Sen somnade jag som en klubbad säl!
 
Idag är det dags för tandläkaren! Yey! Kul utgift! ;P Men jag ser det som ett måste att undersöka sig iaf 1 ggn om året. Jag har haft turen att ha haft få hål, så det är ju skönt! Sen kommer vår nya diskmaskin idag! Tjohoo!! Förhoppningsvis får vi den inkopplad under veckan så jag slipper stå och handdiska! :D Nu har jag gjort det i några veckor och kände till slut att det får vara nog! :D Så då beställde jag en ny diskmaskin! Hehe!
 
Annars händer det väl inte så mkt idag! Ska nog slänga mig på sängen en stund till nu! Ögonen går i kors..
 
Ha det gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: