carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Sköna sol!

Kategori: Allmänt

Är det inte bra härligt nu!? 23 grader visade termometern i bilen när jag åkte hem från jobbet efter lunch.
Jag var välklädd när jag åkte hem, svart, svart och åter svart. Jag har inte mycket färger i min garderob! ;)
Jag åkte iallfall till dagis för att hämta upp tösabiten. Det var bara hon som var där, då Neo är sjuk och fick vara hemma med sin pappa. Efter dagis åkte jag och Nova till ICA för att hämta ut paket från AIK. Nova var ivrig över att öppna påsen. Hennes rosa WCT jacka har hon väntat på :) Neo fick en svart jacka. Och även mitt mobilskal kom :) När vi kom hem, satte jag på en maskin tvätt och plockade fram mina pelagoner från förra året? Undra om de har överlevt :D Jag tog upp dem och ställde ut dem på balkongen och vattnade på dem. Vi får se om de tar sig :O Hoppas att supernova tar sig iaf :) Sedan landade jag i sängen en stund innan det var dags att tillaga ost/skinksallad. Jag påbörjade salladen och sedan fick mannen ta över då jag bestämt mig för att ta en löprunda. 8,2 km fick det bli, skönt men riktigt svettigt när det var så varmt. Nu blir det nog att springa tidiga morgnar eller sena kvällar om värmen fortsätter. Fast det är faktiskt rätt så skönt och få svettas som en gris ;) Imorgon kommer jag bli dödad på gymmet ;) Jag ska träffa en pt som kommer mörda mina muskler. Jag har gått ett pass för honom när jag precis hade påbörjat min resa efter gbp operationen. När jag då träffade honom hade jag gått ned 43 kg och nu ligger ju viktnedgången på 68-69 kg. Så det är en viss skillnad.
Tänk på mig imorgon vid tvåtiden. ;)
Ikväll är det jobb igen. Nova ska till dagis och jag blir hemma med Neo tills jag ska åka och jobba.
Då tar svärmor hand om barnen.
Jag har hunnit hänga upp tvätten och äta 1 knäckemacka med ägg och ½ portion med havgrynsgröt och nu sitter jag och smuttar på mitt kaffe.
 
Idag vill jag passa på att gratulera en av mina äldsta och närmsta vänner på 30 årsdagen! STORT GRATTIS GULLET! Snart ska vi fira dig med pompa och ståt ;) Hoppas du får en UNDERBAR dag! Och hoppas springturen till jobbet gick bra ;) <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: