carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Uppe innan tuppen..

Kategori: Allmänt

Imorse var jag upp innan tuppen..Jag vaknade strax innan halv sex, tog på mig träningskläderna, petade i linserna, tog min träningsväska och celcius och åkte till gymmet. En timmes intervall löpning på bandet, armar/axlar/bröst/mag pass. Sedan lite rodd, samt stretcha! Viktigt enligt mig! Inte lika viktigt för andra.
 
Efter gymmet blev det den sedvanliga frukosten. ½ portion havregrynsgröt. Men även 1 kokt ägg skivat på en crisp rye. ½ glas apelsin juice. Kaffet tog jag nu istället, en mellis på en kopp kaffe och en banan :) kände att huvudvärken är på gång. :S
 
Idag är det lite tvättdag. Jag hade tänkt hänga ut tvätten, men vågar inte riktigt ta den risken då det kommer mörka moln emellanåt. Gubben håller på för fullt i barnens blivande rum. Man börjar verkligen se hur det kommer bli. Så kul! Och då kanske vi kan flytta upp våra sängar upp på övervåningen igen. Vore väldigt skönt! Men man har ju blivit bortskämd med en stor tv vid sängen ;) Men enligt experterna så ska man inte ha tv i sovrummet. Varför kan ni lista ut själva ;P
 
När älsk har bankat klart där uppe så går vi en promenad till lekparken borta vid affären. Funderar på om man kanske skulle steka lite plättar att ta med dit? Vore väl mysigt ;) 
Jag tar nog och sätter lite fart med plättarna..Så får vi se hur vi gör och om vädret tillåter att ta med en picknick.
 
Ha en mysig lördag allesammans!
 
Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: