carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Vad är det för dag egentligen??

Kategori: Allmänt

När jag har jobbat helg och sedan är hela familjen ledig för att det är valborg. Igår kändes det som söndag. Fast det bara var onsdag. Det har varit sjukt skönt och varit ledig hela familjen. I tisdags innan jag och Annelie åkte till skärholmen så hjälptes jag och min käresta åt uppe på övervåningen. Vi isolerade och satte upp plyfaskivorna på ena sidan. Igår "pappade" vi och sedan satte vi upp reglar, och snart är det dags för isolering och plyfaskivor. Sedan ska det ju även dit gipskivor, men har varit tvugna att vänta med det då det ska dras el i nedre delen av väggarna. Jaja, jag vet att det är trist att läsa om att man renoverar, men det är så mitt liv ser ut. Äta, träna, jobba, renovera, lämna/hämta på dagis m.m.
 
Igår morse tog jag mig en löparrunda på 8 km efter 3 v vila pga jobbigt allergi som inte velar stabilisera sig och förkylning+halsont. Men satan vad skönt det var, sprang i ett lugnt tempo eftersom jag inte sprungit på länge.
På eftermiddagen så gick Nova och hennes pappa på promenad till affären. Neo och jag tog ett bad, men när vi badat klart letade han efter pappa och Nova. Så vi gick ut och "letade" efter dem på tomten. Men det slutade med att Neo också skulle gå en liten promenad för att leta efter dem. Så det gjorde vi, han traskar på så glatt när man ska ut och gå. Det är annat med Nova, hon är som en trött tonåring ;P Men Neo och jag gick iallafall och mötte dem. Och han blev så glad när vi tillslut möttes på vägen :D
Lillfisen är välklädd, han vägrar släppa sina vinterstövlar trots att jag köpt nya fina gympaskor åt honom. Som han själv var med och valde :D Undra var hans fått sin envishet ifrån?? ;)
 
Idag ska barnen till dagis och jag tänkte åka och träna innan jag börjar jobba. Sedan är det bara morgondagen kvar. Sen är det HELG! Yehaa! :)
 
Ha en underbar Torsdag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: