carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Efter 1 vecka på Cypern..

Kategori: Allmänt

Har haft en toppen semester det har legat kring 38 grader hela veckan och 30 grader i havet..Nova har lärt sig att simma och dyka under resan så hon kommer aldrig glömma Cypern.
Förväntansfulla barn i väntan på bussen mot Arlanda..
 
Lite lunch innan flyget går..
Äntligen framme på Cypern..Mitt i natten men glad i hågen ;)
   
Mycket sol och bad..Träning på gym och vattengympa har det också blivit..
Morgonsolning på balkongen varje morgon innan det var dags att väcka övriga familjen..
 
    
 
Bamseparad och bus med Charlie och Coco varje dag..
 På onsdagskvällen var det Bamseshow. Väldigt uppskattat, tog bara enstaka kort eftersom jag filmade showen.
 
 
Sena kvällar och många besök hos Adam och George på La pas. De var så glada att vi kom till Cypern igen och dessutom kom dit till dem. Mycket spelande på diverse spel m.m.
 
Men nu är det tillbaka till verkligheten igen, Nova är redan i skolan och snart ska Neo till förskolan.
 
Hoppas ni har haft det bra!
 
Kram
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: