carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Intense pass..

Kategori: Allmänt

Idag körde jag intense pass utomhus.
* 340 m löpning
* 12 push ups
* 21 svingar
Det utfördes på tid. Och var riktigt kul! Intense är ett bra pass för alla, man presterar efter sin egen förmåga även fast det går på tid. Man tävlar mot sin egen tid från gång till gång. :) Efter intense passet blev vi erbjudna att köra barpump så jag hängde på. Det var riktigt skönt!
 
När jag kom hem åt jag lunch och nu håller jag på och tvättar efter renbäddning i sängarna. Nu börjar tröttheten komma ifatt mig. Neo väckte mig 05.20 och jag kunde inte somna om så jag klev upp och åt frukost. Ska nog lägga mig en sväng på sängen så jag är glad.. ;)
 
Kram på er!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: