carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Lördag & Söndag

Kategori: Allmänt

Vi kom ju som sagt hem i lördags morse. När vi kom hem så slängde jag in en maskin med tvätt med en gång och sedan gick jag och la mig och sov ett par timmar. Sedan åkte jag och storhandlade mat. Fyllde kyl,frys och skafferi. Sedan gick dagen till att tvätta, tvätta och tvätta. På kvällen bjöd vi svärfar och svärmor på tacos eftersom svärfar fyllde år. Det blev tårta & kakor till efterrätt. 
 
Igår morse blev det en löprunda på 9,6 km med 5 vändor backintervaller i grusgropen och slog ett pb på 4 min! :) Det är så skönt att man känner att man blir starkare och har mer ork!
 
Sedan var det dags att äta frukost och göra sig i ordning för att gå på min gudbarns konfirmation. Det var lite oväntat att träffa på en gammal skolkamrat vid kyrkan. Men det var mysigt att se henne och hennes söta dotter! Har ju inte träffat henne på ca 4-5 år.
      
 
Efteråt bjöds det på potatisgratäng, köttplanka med massor av god frukt och diverse kallskuret! Så smarrigt! Sedan var det kaffe och tårta. På vägen hem somnade Neo i bilen och Nova var hungrig som en björn eftersom hon är så kinkig så åt hon inte ett jota. Så hon fick taco rester och sedan var det dags för att lägga sig eftersom det var dags att återgå till tidiga morgnar.
 
Det gick smidigt att väcka henne idag. Hon somnade klockan 20 igår kväll och jag väckte henne 7.15 idag. Det var smidigt att lämna henne idag. Hon var överlycklig att träffa sina fröknar och sina kompisar. Snart ska jag köra Neo till förskolan. Han längtar han med! Jag jobbar ikväll. Men innan jag ska åka och jobba ska jag ringa op-planeraren och säga att jag är hemma igen. Sen är det bara att invänta kallelsen. :) Sedan blir det nog gymmet för mig :)
 
Ha en underbar dag!
 
Kram på er!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: