carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Veckan som har gått i rasande fart..

Kategori: Allmänt

I måndags var det en slapp dag innan jobbet efter semestern.
Första kvällsjobbet med Malin! :)
 
I tisdags var det en kort jobbdag på min "nya" avdelning. Kommer att börja där den 14 okt. Och schemaförslaget ser riktigt bra ut tycker jag! Där har Camilla gjort ett RIKTIGT bra jobb! Stor eloge till henne! På kvällen var jag iväg på barpump. Ett riktigt kul pass MEN jag la på för lite vikt på skivstången. Sedan var det hem och äta, duscha och sova.
I onsdags var det kvällsjobb igen även denna gång på den nya avdelningen. Men innan jobbet lämnade jag barnen i skolan/förskolan. Sedan åkte jag hem, snörade på mig löparskorna och tog en runda på 9,3 km med backintervaller i grusgropen. Och de har varit och fyllt på med ny sand där. HUA! Det kändes ;) Sedan hem och äta lunch och duscha. Var iväg till frisören innan jobbet. Var verkligen välbehövligt!
I torsdags efter jobbet åkte vi till mina föräldrar då barnen inte träffat dem på över 2 veckor. Och de var såå glada! På kvällskvisten bjöds vi på middag. Sedan åkte barnen och älsk hem och jag åkte och körde ett intensepass. Det var riktigt kul det med och jäklar var svetten sprutade! :D Gillar sådana grispass ;)
Slappar hos mamma innan intensepasset...
 
I fredags var jag och Neo lediga så vi lämnade Nova i skolan och sedan åkte vi hem och käkade frukost och vidare till mitt jobb för att hälsa på. Sedan åkte vi förbi mina föräldrar igen och sa hejdå. De åkte till Kreta igår och ska vara där i 2 veckor. På eftermiddagen var vi till Novas fröken och hade inskolningssamtal. Och sedan var det dags att åka hem och ha lite fredagsmys :) Igår morse var jag till gymmet, så skönt!
Och idag är jag lite stel i övre delen av ryggen och armarna ;) Idag ska jag på ett ute intensepass kl 10. Så imorgon kommer väl träningsvärken vara underbar ;)
 
Ni har väl haft en bra vecka!?
 
Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: